Reacties

We kregen veel goede reacties op onze jubileumconcerten. Een kleine greep daaruit:

Zondagmiddag j.l.
genoten van de noten,
dank voor de warme koorklank
balans met glans
jij ervoor, er klinkt een mooi koor
F.
Ik was onder de indruk van de klank en eenheid in het koor. Ik heb ervan genoten en velen met mij.
De samenwerking met de solisten en de begeleidende muzikanten, geleid door jullie dirigent, was ook prima.
Op deze basis kun je er zo 50 jaar aanknopen.
Oud-lid G.
Ik heb super genoten van de prachtige liederen die er gezongen zijn, de begeleiding die ook al zo geweldig mooi speelde, de solisten en niet te vergeten… jullie nieuwe dirigent Paul. Onder zijn bezielende leiding is er een koorklank ontstaan waar wij in het verleden, toen ik nog meezong, naar hebben gestreefd. Kortom, het SKK mag worden gehoord! Jullie mogen trots zijn op dit resultaat.
Oud-lid L.
Ik heb genoten van de prachtige koorklank. Dat vond ik het mooiste van het concert. De begeleiding was ook heel goed.
Een pianist